Stosujesz, polecasz, sprzedajesz, produkujesz dodatki do olejów? Potrafisz uzyskać takie rezultaty? BMW 525d E39 spalanie 4.9 litra na 100 km

Czy jesteś w stanie uzyskać taki efekt? Jeśli nie to dlaczego?

Zobacz, 22 letnie BMW 525 Diesel, przebieg zbliża się do 400 tyś km na trasie Opole – Salzburg, choć miejscami można doświadczyć większych wzniesień, podjazdów, oczywiście piękne widoki płynie się niczym łódką z napędem strumieniowym, jest cicho, z lekkością przyspiesza, łatwo zmienia się biegi zużycie paliwa wg wskazań komputera przy średniej 123 km/h to tylko 5.2 litra (samochód mocno załadowany bagażem + 2 osoby)

Potem trafiły się ograniczenia, roboty drogowe i na wjeździe do Salzburga zużycie paliwa to jedynie 4.9 litra na 100 km. Do tego po ok. 1200 kilometrach od wymiany oleju na indywidualną kompozycję olejową olej na miarce oleju czysty, może się wydawać, że to nie Diesel.

Stan skrzyni biegów, jej praca jest lepsza niż 70 tyś km temu. To wszystko efekt znacznie wyższej sprawności dzięki zastosowaniu silnik, skrzynia, dyferencjał tylny przełomowej technologii MyNano, którą to zawiera pakiet Power Economy Performance.


TagI

mniejsze spalanie, w praktyce


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.