Słyszałem od znajomego, którego szwagier skorzystał z Waszych pakietów, że jego silnik Diesla niesamowicie ucichł, nabrał płynniejszej, wręcz aksamitnej pracy. Czy jest to możliwe i w jakim stopniu?

Tak, gdyż nadmierne tarcie, w swojej istocie o różnym nasileniu, w zależności od wielu czynników (konstrukcja silnika, stosowany olej w tym jego jakość, stan silnika, wydolność czy konstrukcja układu smarowania, przebieg, itp.) wpływa na wzrost wibracji i hałasu.

Mniejsze tarcie wraz z towarzyszącymi, synergicznymi zjawiskami to lepsza płynność pracy silnika, zarówno na biegu jałowym jak i tym bardziej pod obciążeniem.

Zarazem mniejszy hałas jednostki napędowej to również ciszej w kabinie, co oprócz lepszych osiągów bezpośrednio przekłada się na większą przyjemność z jazdy i znacznie mniejsze zmęczenie, nawet w dłuższej podróży.

Dlatego na próżno się rozpisywać, gdyż tak naprawdę warto zobaczyć poniższy film i usłyszeć różnicę w pracy silnika rocznego silnika BMW 2.0 Diesel Bi-Turbo, z małym przebiegiem, przed i po wykonaniu naszych pakietów z technologią MyNano.


TagI

tarcie, w praktyce


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.