Skrzynia E-CVT czy CVT? Zmniejszenie tarcia? Jak to możliwe? To specjalne dodatki do oleju? MyNano

Olej w skrzyniach E-CVT czy CVT trzeba wymieniać (w skrzyniach CVT niejednokrotnie bardzo często) oczywiście po uprzednim sprawdzeniu stanu, kondycji całej jednostki napędowej (wraz z pakietem zmniejszenia negatywnych zjawisk w silniku czy pozostałych elementach napędu) lecz jak pokazują wyniki naszych testów i w nich można (należy) efektywnie zmniejszyć tarcie i straty wewnętrzne.

Zalecone do nich oleje w formie uniwersalnej nie spełniają ich faktycznych potrzeb wpływając na zwiększone straty i opory wewnętrzne, wpływają na pogorszoną trwałość.

Efektywniejsza praca skrzyni biegów (znacznie mniejsze opory wewnętrzne) to prócz płynniejszej jej pracy, znacznie mniejsze straty momentu obrotowego, mocy na silniku i to w szczególności od niskich obrotów. Zarazem dużo lepsza sprawność i trwałość, mniejsze wibracje, znacznie mniejsze obciążenie dla silnika, jego osprzętu co bezpośrednio przekłada się na lepsze osiągi i mniejsze zużycie paliwa.


TagI

skrzynia biegów, w praktyce


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.