W takim przypadku, kiedy po uprzednim zastosowaniu full pakietów (silnik, skrzynia, napęd) z technologią MyNano wykonuje się regulację tuningową np.: chip tuning zyskuje się dużo więcej niż bez pakietów.
Korzyści jest wiele, począwszy od znacznie lepszej reakcji silnika na zmiany ustawień przez znacznie lepsze generowanie mocy i momentu obrotowego od znacznie niższych obrotów po znaczący wzrost kultury pracy i bezpieczeństwa po tuningu, oczywiście prawidłowo wykonanym.
Czyli w uproszczeniu, celem osiągnięcia pożądanych, wyższych wartości tuningowych, tuner zadaje w programie niższe korekty ustawień niż w silniku bez pakietów a i tak uzyska zadziwiająco wysokie rezultaty. To wynik wzrostu sprawności i reakcji synergicznej na zmianę parametrów m.in. z powodu znacznie mniejszego tarcia i wyższej szczelności dynamicznej (w tym efektywniejsze spalanie mieszanki).
Dla przykładu BMW E39 525d, wiekowy samochód lecz z wykonanym pakietem w technologii MyNano + Chip Tuning. Uzyskanie takiej elastyczności bez wykonania pakietów jest niemożliwe. Do tego „BMW Diesel po tuningu nie musi dymić na czarno, może jechać na czysto” a zarazem dysponuje bardzo dobrą elastycznością i dynamiką.
Ten egzemplarz jest w stanie płynnie przyspieszać od 1000 obrotów, nawet na najwyższym 5 tym biegu (również poprzez tempomat) i silnik płynnie, bez zawahania, wibracji przyspiesza.