Fiat Tipo i Grossglockner Alpenstrasse? Jaka prędkość? Zużycie paliwa? Parametry?

Ciągłe prowadzenie rozwoju, testów i badań to domena przełomowej technologii MyNano.

Zarazem podobno silniki wolnossące nie mają potencjału do zwiększenia momentu obrotowego, mocy, dla lepszych osiągów i znacznie mniejszego spalania a tym wolnossącym Fiatem Tipo 1.4 16V, bazowo 95 KM z pakietem Power Economy Performance, w 4-ry osoby, bagaże, bez problemów, ze stabilnymi parametrami , wjeżdżamy i zjeżdżamy Großglockner Alpenstrasse

Gro użytkowników, tym bardziej nowych samochodów jest skrajnie nieświadomych, że od nowości, w spalinowych i hybrydowych jednostkach napędowych są bardzo mocno nasilone negatywne (destrukcyjne) zjawiska jak nadmierne tarcie (nieodpowiednio zalecone normy, klasy jakości, lepkości, składy olejów) nieodpowiednie spalanie mieszanki (w tym sporo paliwa trafia do oleju) czy nadmierne obciążenie, straty silnik i napęd.


TagI

badanie, pakiet Power Economy Performance, silnik wolnossący, w praktyce


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.