Samochody ciężarowe spalają nawet do 20% za dużo paliwa? Dlaczego? Wtryskiwacze dostały drugie życie? Iveco Eurocargo Euro 6 test na 100 tys. km – opinia firmy

Masz firmę transportową i samochody ciężarowe? Wiedziałeś, że od zakupu samochodu jesteś oszukiwany? Jak producent od nowości niszczy Twój silnik? Dlaczego od nowości samochody ciężarowe spalają nawet do 20% za dużo paliwa?

Test na 100 tyś km Iveco Eurocargo wersja Euro 6 - 6.7 CR 280 KM po full pakiecie z nanotechnologią (silnik, skrzynia biegów, napęd) oraz indywidualną regulacją (moc ok. 350 KM) potwierdzony dokumentem przez firmę transportową. Zobacz jakie zostały rozwiązane problemy i jakie korzyści.

Zarazem nasze pakiety Power Economy Agri & Truck (w technologii MyNano) jeszcze bez tuningu elektronicznego mogą być wykonywane w samochodach na gwarancji (po okresie docierania) polepszając osiągi, sprawność, reakcję na pedał gazu, zmniejszając spalanie i polepszając trwałość.


TagI

mniejsze spalanie, w praktyce


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.