Tak, gdyż nadmierne tarcie, w swojej istocie o różnym nasileniu, w zależności od wielu czynników (konstrukcja silnika, stosowany olej w tym jego jakość, stan silnika, wydolność czy konstrukcja układu smarowania, przebieg, itp.) wpływa na wzrost wibracji i hałasu.
Mniejsze tarcie wraz z towarzyszącymi, synergicznymi zjawiskami to lepsza płynność pracy silnika, zarówno na biegu jałowym jak i tym bardziej pod obciążeniem.
Zarazem mniejszy hałas jednostki napędowej to również ciszej w kabinie, co oprócz lepszych osiągów bezpośrednio przekłada się na większą przyjemność z jazdy i znacznie mniejsze zmęczenie, nawet w dłuższej podróży.
Dlatego na próżno się rozpisywać, gdyż tak naprawdę warto zobaczyć poniższy film i usłyszeć różnicę w pracy silnika rocznego silnika BMW 2.0 Diesel Bi-Turbo, z małym przebiegiem, przed i po wykonaniu naszych pakietów z technologią MyNano.