Jak wygląda skuteczność przełomowej technologii MyNano na tle innych, powszechnie dostępnych dodatków na rynku?

A. Zestawienia badania współczynnika tarcia (COF) powszechnie znanego, dostępnego na rynku dodatku ceramicznego (średni COF 0.1187)

A. Zestawienia badania współczynnika tarcia (COF) powszechnie znanego, dostępnego na rynku dodatku ceramicznego (średni COF 0.1187)

B. Dla kontrastu pakiet LSPI dla oleju 5W30 z technologią dodatków MyNano, współczynnik tarcia COF 0.0855 i całkowicie inny przebieg krzywych, znacznie większa stabilność.

B. Dla kontrastu pakiet LSPI dla oleju 5W30 z technologią dodatków MyNano, współczynnik tarcia COF 0.0855 i całkowicie inny przebieg krzywych, znacznie większa stabilność.

Co ciekawe, producent tego powszechnie znanego dodatku deklaruje współczynnik tarcia mniejszy niż 0,02 a jak widać faktyczny, wynikający z tego rodzaju badania jest ok. 6 razy wyższy (średni COF 0.1187).

Z pewnością, gdyby od dawna stosowana tego rodzaju technologia dodatków do olei pozwalała faktycznie uzyskiwać współczynnik tarcia poniżej 0.02 to takowe preparaty musiałyby oszałamiająco poprawiać sprawność i osiągi jednostek napędowych lecz niestety tego nie robiły.


TagI

badanie


Może Cię zainteresować:

Kamper – zwiększenie mocy, momentu obrotowego Fiat Ducato 2.3 MJ 140 KM nie tylko chip tuning – pakiet Power Economy Performance MyNano

Kamper – zwiększenie mocy, momentu obrotowego Fiat Ducato 2.3 MJ 140 KM nie tylko chip tuning – pakiet Power Economy Performance MyNano

Większy moment obrotowy, elastyczność (silnik wolnossący) Suzuki Ignis 1.2 z pakietem i dodatkami do oleju (silnik i skrzynia biegów)

Większy moment obrotowy, elastyczność (silnik wolnossący) Suzuki Ignis 1.2 z pakietem i dodatkami do oleju (silnik i skrzynia biegów)
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.