Czy zmniejszenie zjawiska LSPI, nadmiernego tarcia w silnikach benzynowych ma znaczący wpływ na zmniejszenie sadzy w wydechu?

Tak. Dlatego warto zobaczyć to na przykładzie tego powszechnie znanego silnika (marki Fiat) 1.2 benzyna 69 KM po zastosowaniu pakietów LSPI/SPI & Friction Solution oraz Gearbox Solution, wcześniej z preparatami Panther P52 a następnie z użyciem przełomowej technologii MyNano.

To pokazuje, że wzrost efektywności spalania mieszanki wraz z istotnym zmniejszeniem wewnętrznego obciążenia (silnik, skrzynia biegów) oraz wzrost szczelności dynamicznej przekłada się na istotne zmniejszenie generowania sadzy bez konieczności stosowania bardzo skomplikowanych układów emisyjnych jak np.: filtr cząstek stałych GPF 


TagI

LSPI, silnik wolnossący


Może Cię zainteresować:

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Większa moc w silniku wolnossącym? Niemożliwe? Mazda 6 Skyactiv-G aż 15-20% więcej momentu obrotowego. Dlaczego? Pakiet 44tuning i MyNano.

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?

Mazda 6 Skyactiv-G 2.0 benzyna wolnossąca, skrzynia automatyczna z MyNano. Lepiej przyspiesza? Co zostało wykonane? Jakie efekty?
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.