Pakiety dla klientów indywidualnych
Kto nie chciałby jeździć samochodem, który ma osiągi pojazdu wyczynowego a zużycie paliwa na poziomie małego skutera gdzie problem z emisją i nadmiernego zadymienia odchodzi w zapomnienie?
Choć takiego perpetuum mobile jeszcze nie wynaleziono to przełomowa technologia MyNano znacznie zbliżyła w tym kierunku, gdyż oprócz istotnego zmniejszenia zużycia paliwa, znaczącego zmniejszenia emisji spalin pozwala efektywnie i odczuwalnie zyskać na osiągach, sprawności i trwałości.
Uwaga! Nie sprzedajemy gotowych olei i dodatków "z półki".
Wyjątki mogą stanowić zestawy do płukania statyczno-dynamicznego lub w przypadku działań warunkowych, testów albo ekspertyz technicznych. Prezentowane w naszych materiałach efekty znaczącego wzrostu sprawności osiągamy dzięki przejściu całej spersonifikowanej procedury MyNano. Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj poniżej.
Dobrze, chcę zadbać o swój pojazd i zamówić indywidualną kompozycję, dodatki, wykonać któryś z Waszym pakietów. Co dalej?
Poniżej cała procedura krok po kroku:
Etap 1. Badanie olei (silnik i skrzynia biegów) - można wykonać wysyłkowo
Precyzyjna diagnoza „krwi z danego, mechanicznego organizmu” gdyż olej pełni prawie tożsamą funkcję jak krew w ludzkim organizmie. Zaczynamy od szczegółowego badania, analizy zużytego oleju z Twojego samochodu oraz nowego – referencyjnego jaki był zastosowany.
Wykorzystujemy do tego celu technologię badań przyczynowo skutkowych MyNano, która pozwala nam określić:
- poziom degradacji oleju, lepkości
- jego składu,
- ubytków pierwiastków
- wykryć obecność zanieczyszczeń, metali ściernych i innych substancji jak np.: paliwo,
- czy tożsamość olei
ale co dodatkowo bardzo istotne, określić:
- obciążenie negatywnymi zjawiskami,
- trafność czy sprzeczność w zaleceniach olei, paliw
- konsekwencje, wpływ serwisowania,
- usługi wykonane w zakresie niepełnym a nawet sprzecznych z wymogami techniczno prawnymi,
- wpływ, konsekwencje dokonanych zmian
które w całym rozrachunku mogą świadczyć o ukrytych problemach silnika, skrzyni biegów czy pozostałych elementów napędu. Stanowi to niezbędną bazę do dalszych kroków aby poznać faktyczne potrzeby Twojej jednostki napędowej celem znaczącej poprawy jej sprawności, osiągów, elastyczności, kultury pracy, trwałości i zmniejszenia zużycia paliwa.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, jakie parametry są badane, dlaczego jest to tak istotny zakres przyczynowo skutkowy: Badanie oleju, paliwa – test oleju MyNano.
Etap 2. Wysyłkowo (to etap dla osób z Polski i zza granicy, które chcą skorzystać z naszej technologii i lepszych efektów a nie mogą do nas przyjechać) realizacja zaplanowana na rok 2025 – aktualnie nie jesteśmy wstanie podać konkretnej daty.
Do tego czasu zapraszamy do wizyty u nas - patrz poniżej (być może myślałeś, że masz daleko - weź pod uwagę, że najdalej klient przyjechał do nas z ...Islandii, więc chyba nie masz jednak tak daleko ;-)).
Bazując na naszej wieloletniej bazie danych z wykonanych zakresów diagnostycznych, testów i badań oraz na podstawie przysłanych do nas próbek olei z Twojego pojazdu, po wykonaniu badań przyczynowo- skutkowych (silnik, skrzynia biegów lub jeśli to wymagane cały napęd) oraz po dostarczeniu nam dodatkowych a potrzebnych informacji – ujętych w naszym formularzu, opracowujemy np.: warunkowe kompozycje olejowe MyNano - Brand New and Better World Standards – silnik, skrzynia, napęd lub bazowe pakiety dodatków, znacznie przekraczających co do efektywności rynkową gamę olei czy dodatków uniwersalnych.
Wtedy wraz z instrukcją postępowania – zastosowania, nadając zalecenia do wykonania przed i po zastosowaniu np.: dla Twojego mechanika będziesz mógł korzystać z przełomowych efektów technologii MyNano bez konieczności przyjazdu do nas.
Etap 2. Wizyta u nas - dostępne na bieżąco, po wcześniejszym umówieniu terminu i zrealizowaniu badań olei w technologii przyczynowo skutkowej MyNano.
Autorska diagnostyka obciążeniowa i rekonesans techniczny - poznajemy stan, kondycję i potrzeby Twojego samochodu. Po analizie oleju, zapraszamy Cię na autorską diagnostykę Twojej jednostki napędowej.
Sprawdzimy bezinwazyjnie m.in.:
- układ wtryskowy,
- dolotowy,
- doładowania,
- emisyjny,
- separacji oparów oleju,
- i inne kluczowe podzespoły
- a w przypadku silników o zapłonie iskrowym wykonujemy dodatkowo endoskopie np.: stanu w komorze spalania, gładzi cylindrowych, zaworów, tłoków i zanieczyszczeń.
Wykorzystujemy profesjonalny sprzęt diagnostyczny i autorskie procedury, aby mieć pełny obraz stanu technicznego jednostki napędowej w Twoim pojeździe.
Weryfikujemy m.in. nasilenie negatywnych zjawisk np.:
- nieodpowiednie spalanie mieszanki,
- problematykę zapłonu czy samozapłonów,
- potencjalna szczelność dynamiczną – w razie potrzeby szczelność statyczną,
- problematyka smarowania, filtracji np. oleju
poprzez testy w cyklu:
- bez obciążeniowym – stacjonarnym,
- obciążeniowym - drogowym
- a nawet przeprowadzamy testy na odpowiednej obciążeniowej hamowni podwoziowej Maha LPS 4x4 PKW lub Maha LPS Truck (w przypadku ciągników rolniczych Froment)
Ważne: Jeśli stan, sprawność pozwala na dokonywanie np.: dalszych czynności, usprawnień przechodzimy do dalszych etapów.
Jeśli jednak stan pojazdu znacznie odbiega od normy/potrzeb i wymaga natychmiastowej interwencji, zatrzymujemy się i doradzamy najlepsze rozwiązanie. Może to obejmować:
- Konieczność dokonania napraw.
- Złożenie reklamacji do sprzedawcy, ASO lub mechanika.
Oceniamy również, czy warto inwestować w ten pojazd, czy może korzystniej będzie go sprzedać w obecnym stanie np.: jako pojazd do wykonania napraw. Jeśli inwestycja jest uzasadniona, opracowujemy:
- Szczegółową instrukcję krok po kroku dla Twojego mechanika, aby przywrócić pojazd do odpowiedniego stanu.
- Ekspertyzę techniczną, jeśli potrzebne jest dalsze działanie, np. w przypadku reklamacji wobec gwaranta lub firmy olejowej.
Etap 3: Indywidualna kompozycja olejowa / indywidualne pakiety dodatków - MyNano - Brand New and Better World Standards.
A teraz czas na receptę na znacznie wyższą sprawność, osiągi, trwałość i zmniejszenie spalania Twojej jednostki napędowej.
- Na podstawie wyników badań, diagnostyki, rekonesansu technicznego tworzymy spersonalizowaną kompozycję olejową, dopasowaną do potrzeb użytkowych Twojego samochodu. Wykorzystujemy wyselekcjonowane, przetestowane oleje – służące jako baza, wysokojakościowe dodatki – w tym ze strukturami molekularnymi, których skład i proporcje są wynikiem wieloletnich badań, testów i optymalizacji.
- Dostosowujemy indywidualną recepturę, która zapewni Twojemu silnikowi znacznie lepszą niż w przypadku stosowania olei uniwersalnych – wyższą sprawność, wydajność i trwałość. Stosujemy dedykowane kompozycje olejowe i dodatki do każdego elementu, w którym występuje tarcie, w tym do skrzyni biegów manualnych, automatycznych, dwusprzęgłowych, CVT – E-CVT, układu wspomagania, mostów, dyferencjałów (w tym E-Dyferencjał) czy przekładni kątowych i Transferbox np. w pojazdach elektrycznych.
Etap 4: Wykonanie - optymalizacja i dostrajanie
Wydobywamy ukryty, naturalny potencjał.
- Nasze autorskie pakiety zapewniają autorską obsługę techniczną poszczególnych podzespołów. W ramach pakietu przeprowadzamy płukanie statyczno-dynamiczne, dostosowane do specyfiki danego elementu. Często weryfikujemy również stopień zanieczyszczenia i skuteczność oczyszczenia. Dobieramy lub korygujemy dobór filtrów oraz świec zapłonowych. Na koniec stosujemy indywidualnie skomponowane oleje i dodatki, które aplikujemy w odpowiednich fazach, aby zapewnić optymalne działanie podzespołu.
- W razie potrzeby (a ten zakres został uzgodniony wcześniej) wprowadzamy dodatkowe modyfikacje, aby zoptymalizować pracę Twojej jednostki napędowej. Może to obejmować np. czyszczenie układu dolotowego, modyfikację układu separacji oparów oleju czy montaż wydajniejszych komponentów np.: efektywniejsze świece zapłonowe, moduł DBW, pozwalający lepiej wykorzystać strategię momentu obrotowego, mocy, reakcji na pedał gazu, przewidzianą przez samego producenta pojazdu a tym samy jeszcze lepiej wykorzystać wyższą sprawność jednostki napędowej.
- Po wykonaniu pojazdu przekazujemy – w formie pisemnej – szereg istotnych informacji eksploatacyjnych, serwisowych abyś wiedział jak sprawdzać i dbać o swoją jednostkę napędową oraz jak Twój mechanik powinien ją efektywniej serwisować. Dzięki temu możesz u nas zamówić potrzebne komponenty do wykonania przeglądu serwisowego np.; indywidualną kompozycję olejową a Twój mechanik może wykonać przegląd.
Zawsze działamy w porozumieniu z Tobą i z uwzględnieniem Twoich preferencji. Naszym celem jest wydobycie naturalnego potencjału Twojej jednostki napędowej, przy polepszeniu jego trwałości, niezawodności i bezpieczeństwa.
Jak MyNano działa na poziomie molekularnym czy nano?
Nanododatki i struktury molekularne mają zdolności do łączenia się z powierzchniami w węzłach tarcia oraz inicjowania zjawiska selektywnego przenoszenia materii. Wnikają w mikrouszkodzenia i nierówności, zmniejszając porowatość powierzchni tworzą warstwę zwiększającą ochronę i zmniejszającą tarcie.
Zachodzące w silniku i układzie napędowym reakcje chemiczne, w tym celowana, płynna tribo-polimeryzacja termiczna, prowadzą do polepszenia stanu, jakości powierzchni. Grubość tej warstwy jest często nie widziana gołym okiem ale jej wpływ na redukcję tarcia, wzrost sprawności i zwiększoną ochronę silnika jest kolosalny.
Efekt?
Znaczące zmniejszenie zjawiska nadmiernego tarcia pomiędzy współpracującymi elementami, to redukcja strat energii w tym poprzez wzrost szczelności dynamicznej, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i równiejsza praca silnika oraz wydłużona trwałość. (w stosunku do oleju uniwersalnego zaleconego np. przez producenta)
Rewolucja dla układu napędowego
Silnik i układ napędowy to system naczyń połączonych o czym nie zdaje sobie sprawy gro użytkowników a nawet mechaników. Nadmierne tarcie występuje nie tylko w silniku, ale również w skrzyni biegów, dyferencjale i innych elementach. Stosowanie uniwersalnych olei czy dodatków, które działają tylko na jeden element, nie przynosi pełnych, możliwych do uzyskania rezultatów.
W przypadku zastosowania technologii MyNano znacząco zmniejszamy nadmierne tarcie i to w całym układzie, uzyskując efekt synergii, który wielokrotnie zwiększa skuteczność w porównaniu z produktami działającymi uniwersalnie.
Dzięki temu nasila się efekt żeglowania, gdyż wzrasta siła bezwładności, układ napędowy lepiej spełnia swoją funkcję co pozwala na lepsze prowadzenie się samochodu – pojawia się efekt niczym „płynięcia po drodze” - następuje również tak istotne zmniejszenie hałasu a to oprócz zwiększonego komfortu – większe bezpieczeństwo podczas jazdy, gdyż nadmierny hałas męczy kierowcę.
Jak zatem widać - technologia MyNano obejmuje zarówno proces diagnostyki, przygotowania dopasowanych kompozycji jak i zalecenia co do aplikacji, dodatkowych usprawnień oraz użytkowania i serwisowania:
- Badamy i optymalizujemy cały układ napędowy, a nie tylko silnik.
- Stosujemy dedykowane kompozycje olejowe i dodatki do każdego elementu, w którym występuje tarcie, w tym do skrzyni biegów manualnych, automatycznych, układu wspomagania, mostów, dyferencjałów czy przekładni kątowych.
- Kolosalnie zmniejszamy nadmierne tarcie w całym układzie, uzyskując efekt synergii, który wielokrotnie zwiększa skuteczność w porównaniu z produktami działającymi uniwersalnie.
Zastosowanie technologii MyNano przekłada się na wymierne i potwierdzone korzyści:
Osiągi i ekonomia:
- Do 30% mniejsze zużycie paliwa*
- Do 20% większa moc i moment obrotowy*
- Do 50% wzrost sprawności*
- Znacznie lepsza reakcja na pedał gazu*
- Wyższy moment obrotowy od bardzo niskich obrotów*
- Znaczący wzrost efektu żeglowania i siły bezwładności (znacznie mniejsze zjawisko hamowania silnikiem)
- Na drodze, w transporcie do 30% wzrost średniej, ekonomicznej prędkości (w warunkach polowych nawet do 50%)*
Komfort i kultura pracy:
- Łatwiejszy, efektywniejszy rozruch (w tym mniejsze obciążenie dla akumulatora)
- Znaczące zmniejszenie drgań, wibracji, hałasu*
- Lepsze prowadzenie samochodu - znacząca poprawa działania skrzyń biegów i dyferencjałów*
Bezpieczeństwo i trwałość:
- Kolosalne zmniejszenie zjawiska „suchego startu”
- Nawet do 10-krotne zmniejszenie ryzyka zatarcia (niż w przypadku stosowania samego oleju zaleconego normami producenta)*
- Nawet do 10-krotne wydłużenie trwałości (niż w przypadku stosowania samego oleju zaleconego normami producenta)*
- Znaczące zmniejszenie zużycia elementów.
- Nawet do 5-krotnego zmniejszenia degradacji oleju silnikowego, znaczące ograniczenie przenikania paliwa do oleju, czy zmniejszenia jego właściwości smarnych*
Dodatkowe korzyści:
- Przy tuningu – znacznie lepsze efekty, większe bezpieczeństwo, spełnienie wymogów technicznych i prawnych*
- W samochodowym sporcie wyczynowym poprawa do 4 sekund na 1 kilometrze odcinka specjalnego*
- Nawet 5-krotne zmniejszenie emisji zanieczyszczeń (w tym tak istotnego dla zdrowia i środowiska tlenku węgla – wpływającego na zaczadzenie)*
- Do 50% zmniejszenie strat wynikłych z wzrostu obciążenia*
MyNano kontra problemy współczesnych silników:
- W 100% potwierdzone zmniejszanie zjawiska LSPI – Low Speed Pre-Ignition oraz SPI – Speed Pre-Ignition*
- W 100% potwierdzone rozwiązanie problemu nadmiernego tarcia, w tym spadku szczelności dynamicznej (niż w przypadku stosowania samego oleju zaleconego normami producenta)*
Dlaczego warto wybrać MyNano?
- Indywidualne podejście i personalizacja.
- Kompleksowa optymalizacja całego układu napędowego.
- Bezpieczeństwo i zgodność z prawem (w tym z art. 60 Kodeksu Drogowego).
- Spektakularne, potwierdzone badaniami rezultaty.
- Oszczędność i wygoda (płacisz raz za badanie i diagnostykę).
Uniwersalne np.: oleje, dodatki - droga donikąd. Dlaczego warto ich unikać?
- Rynek jest zalany uniwersalnymi olejami, dodatkami do oleju, które kuszą łatwością użycia oraz obietnicą spektakularnych efektów i niską ceną. Niestety, rzeczywistość jest często daleka od tych obietnic i marketing drastycznie rozmija się z realnymi wynikami. W dodatku ich stosowanie wiąże się z poważnym a często ukrytym ryzykiem.
- Ryzyko i nieskuteczność: Uniwersalne oleje, dodatki nie uwzględniają indywidualnych cech i potrzeb konkretnego silnika. Ich stosowanie może prowadzić do nieprawidłowego smarowania, powstawania osadów, a nawet poważnych uszkodzeń. To rosyjska ruletka, w której stawką jest zdrowie, bezpieczeństwo Twojej jednostki napędowej a co za tym idzie realne potencjalne koszty – kosztownych napraw.
- Niezgodność z prawem i normami: Stosowanie nieodpowiednich i niesprawdzonych olei, dodatków a nawet olei posiadających aprobaty producenta, oznaczone światowymi normami ACEA czy API może naruszać przepisy prawa, w tym dotyczące emisji spalin (w tym z art. 60 Kodeksu Drogowego) co grozi konsekwencjami prawnymi i finansowymi.
- Postaw na pewność, pasję, doświadczenie i bezpieczeństwo: Wybierając MyNano, inwestujesz w Polskie, sprawdzone, rozwiązanie, które przyniesie realne korzyści Twojej jednostce napędowej Nie ryzykuj - zaufaj faktycznym ekspertom.
Twoje bezpieczeństwo - nasz priorytet:
- W MyNano bezpieczeństwo Twoje i Twojego samochodu stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego nasze działania opieramy na aktualnym stanie techniki i obowiązującymi przepisami prawa, w tym z art. 60 Kodeksu Drogowego, który reguluje kwestie bezpieczeństwa i porządku w ruchu drogowym.
- Nasze indywidualne podejście i precyzyjna diagnostyka pozwalają nam wyeliminować nadmierne ryzyko związane ze stosowaniem uniwersalnych olei czy dodatków do oleju. Tworząc spersonalizowane kompozycje olejowe, zapewniamy bezpieczniejsze smarowanie i lepiej chronimy Twój silnik przed uszkodzeniem.
- Dzięki szczegółowej diagnostyce i weryfikacji, jesteśmy w stanie wykryć nieprawidłowości i zaproponować rozwiązania, które poprawią sprawność i trwałość Twojego samochodu. To inwestycja w Twoje bezpieczeństwo i spokój ducha.
- Nasze wieloletnie doświadczenie i zaawansowana wiedza techniczna pozwalają nam świadomie i odpowiedzialnie dbać o Twój samochód, minimalizując ryzyko i maksymalizując korzyści płynące z zastosowania technologii MyNano.
Zaufaj ponad 30 letniemu doświadczeniu - pasji i ekspertom, wybierz MyNano!
- Odkryj pełen potencjał swojego samochodu! Skontaktuj się z nami już dziś i umów się na badanie oleju oraz diagnostykę. Razem dobierzemy idealne rozwiązanie dla Twojej jednostki napędowej!
- Zadzwoń do Roberta Halickiego: 604 532 800 (pon.-pt., 9:00-18:30) i dowiedz się więcej o technologii MyNano.
- Nie czekaj, zadbaj o swój samochód, pojazd, maszynę już teraz! Wypełnij formularz kontaktowy, a my oddzwonimy do Ciebie i odpowiemy na wszystkie pytania.
…samochodach mocniej załadowanych, z przyczepami do 35%, przy ciągnikach rolniczych nawet do 50% zmniejszenia spalania, oczywiście przy optymalnym, świadomym wykorzystaniu wyższej sprawności jednostki napędowej) w połączeniu z poprawą regulacji fabrycznej (mechanicznej czy elektronicznej), usunięciem wad fabrycznych (np.: nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym CR, niewydolności układu separacji oparów oleju) czy zmianą maksymalnych limiterów np.: momentu obrotowego.
W przypadku samochodów i motocykli zmniejszenie zużycia paliwa jest osiągane głównie w warunkach mieszanych i na trasie lecz przy dobrym, świadomym wykorzystaniu pozwala również na zmniejszenie zużycia paliwa w mieście lecz w zakresie do 15% (zmniejszenie zużycia paliwa w mieście jest mocno zależne od jego infrastruktury drogowej, obciążenia ruchu w tym częstotliwości zatrzymywania się, ponownego ruszania, przyspieszania jak i od pokonywanych odległości). W przypadku zbyt dynamicznego użytkowania, traktowania pedału przyspieszenia „po staremu” czy częstym wykorzystywaniu maksymalnych osiągów, nie tylko można nie uzyskać mniejszego zużycia paliwa, zacząć często słyszeć pisk opon, widzieć migającą kontrolkę kontroli trakcji lecz można szybko nazbierać limit punktów z powodu uzyskiwania zbyt dużych przyspieszeń i prędkości.
Określone zakresy poprawy uzyskiwane są w warunkach rzeczywistych (tylko w części widoczne w warunkach hamownianych – obciążeniowych, nie mylić z kompletnie niemiarodajnymi pomiarami na hamowniach podwoziowych inercyjnych) przy zastosowaniu odpowiednio dedykowanych – indywidualnych produktów, pakietów MyNano, zgodnie z instrukcją i zaleceniami np.: olei, dodatków, pakietów usprawnień do całej, posiadającej odpowiednią kondycję jednostki napędowej czyli silnik i napęd (szereg informacji dodatkowych w zakresie możliwości jej sprawdzenia w instrukcji zastosowania preparatów, pakietów, silnik + napęd) w porównaniu z tożsamymi warunkami (obciążenie, średnia prędkość, intensywność przyspieszania) jak z przed zastosowania i wykorzystania większej siły bezwładności (z powodu niższych oporów wewnętrznych silnik i napęd) większego efektu żeglowania podczas np.: zwalniania.
Maksymalne wartości w zakresie przyrostów (poprawy sprawności) zależą od indywidulanej regulacji (mechanicznej czy elektronicznej) pracy silnika (czy całej jednostki napędowej) w tym ustalonych limiterów maksymalnych wartości np.: w oprogramowaniu a podane wartości obejmują tak bardzo istotne efekty podczas codziennej eksploatacji (w stanach nieustalonych) czyli od ok. 20 do 85% naciśnięcia pedału gazu, w stosunku do dotąd znanych światowo sprawności czy możliwości. Ponadto na podstawie wykonanych testów paliw najlepsze rezultaty uzyskiwane są przy zastosowaniu paliw o odpowiedniej jakości, kaloryczności, czystości dostępnych w danym kraju np.: na paliwach ON (o niskiej zawartości FAME czy ich wysokiej jakości, wysokiej liczbie cetanowej, mętnienia filtra itp) na benzynie (przy niskiej zawartości węglowodorów typu Olefiny a wysokiej ilości, dobrej jakości typu Aromaty, niskiej zawartości eterów, maksymalnej zawartości etanolu, tlenu itp.) a jeszcze lepsze rezultaty, w tym co do osiągów, zużycia paliwa, zmniejszenia emisji i mniejszego degradowania oleju silnikowego po cyklicznym stosowaniu do tych paliw (celem utrzymania odpowiedniej czystości, sprawności układu zasilania, wtryskowego mi. 1-2 razy na interwał serwisowy) dedykowanych dodatków MyNano serii Fuel ProLine RK (lub innych zaleconych).
Utrzymanie efektów z zastosowania technologii MyNano ma miejsce przy zastosowaniu pełnej technicznie technologii kontrolnej, serwisowej (obsłudze serwisowej) przekazywanej wraz z dokumentacją (np. celem wykonania we własnym zakresie, u swojego mechanika) przy wykonaniu, zakupie np.: pakietów i stosowaniu (w ustalonym zakresie interwałów serwisowych) materiałów serwisowych zaleconych przez MyNano, w tym w zakresie stosowania np.: doboru olejów, indywidualnych kompozycji olejowych (czy innych materiałów) faz dodatków, preparatów uzupełniających (jeśli nie ustalono inaczej to orientacyjnie co ok. 3 wymiany oleju w silniku lecz nie więcej niż określony maksymalny przebieg, i nie później niż co 3 lata)
MyNano High Automotive Technology Spółka z.o.o nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności (ich wszelkie konsekwencje, następstwa) za usterki, krótszą trwałość, pogorszoną sprawność itp. wynikłe z wad produkcyjnych (jednostek napędowych, ich osprzętów) i ich wszelkie konsekwencje, w tym wynikłych z wad technologicznych, nieodpowiedniej obróbki elementów, jakości materiałów, także z przyczyn stwierdzonych poprzez zakres badań olejów, diagnostyczny, rekonesansu technicznego (w szczególności przy określonym zakresie jako warunkowy) itp. wad, nieodpowiedniego stanu, nieodpowiedniego (nadmiernego) zużycia jak i z przyczyn nienależytego (nieskutecznego, niepoprawnego czy nieudokumentowane w formie pełnej technicznie) serwisowania, niezgodnej z zaleceniami, przeznaczeniem, eksploatacji, w konsekwencji negatywnych zjawisk wynikających z przyczyn leżących po stronie paliw np.: benzyn (i ich nieodpowiedniego spalania, smarowania, czystości, składu w szczególności przy zawartości powyżej 1% węglowodorów typu olefiny, stosowania ETBE, niskiej faktycznej odporności na detonację, niskiej zawartości tlenu, zbyt niskiej czy zbyt wysokiej prężności par, itp.) oleju napędowego (jego pogorszonego składu, niskiej smarności, niskiej liczny cetanowej, w tym przy zawartości powyżej 0.5% dodatków FAME – w szczególności w okresie zimowym, niskiej wartości mętnienia paliwa itp.) nie wykonania zaleceń dodatkowych (np.: montażu skutecznego układu separacji oparów oleju, zanieczyszczeń, oparów ze skrzyni korbowej czy jego nienależyte serwisowanie) nie dopełnienie przez zlecającego (użytkownika/właściciela) formalności wynikających z wymogów prawa (i ich wszelkie konsekwencje) czy nadmiernego przedostawania się paliw do olejów silnikowych i braku należytej reakcji np.: w formie skrócenia interwału serwisowego, zarówno ze strony samego użytkownika/właściciela jak i zakładu serwisującego pojazd. Tożsamy zakres braku odpowiedzialności dotyczy jednostek napędowych, do których została zastosowana technologia MyNano wbrew jej zaleceniom, przeznaczeniu, niezgodnie z instrukcją, itp np.: poprzez wykonanie zmian w formie tuningu, montażu instalacji LPG itp, a zalecony, zastosowany zakres zmian (pakietu itp.) w technologii MyNano nie obejmował przygotowania/dostosowania pod tego rodzaju zmiany dodatkowe.