Jak nadmierne tarcie i związane z nim zjawiska synergiczne (w tym nadmierne przedostawanie się paliwa do oleju silnikowego) wpływają na przyspieszone degradowanie lepkości oleju silnikowego?

Wyniki badań, w tym przypadku zmiany lepkości oleju silnikowego w trakcie eksploatacji, zarówno przy zastosowaniu rekomendowanego oleju przez producenta jak i pakietów z nanotechnologią.

Dla informacji, zmiana lepkości oleju, w tym przypadku przy temperaturze 100 C ma istotny wpływ m.in na nasilanie się zjawiska tarcia czy zjawisk synergicznych, w tym również na straty wewnętrzne i trwałość.

Przy zastosowaniu technologii 4.0 (aktualnie w jeszcze efektywniejsze formie 5.0 znanej już jako MyNano) wykazano aż 6 krotnie mniejszy spadek lepkości oleju niż w przypadku stosowania się do zaleceń producenta samochodu.

Stabilniejsza lepkość oleju silnikowego wpływa m.in na utrzymanie wyższej sprawności, trwałości.

To kolejne potwierdzenie, że stosowanie samego oleju silnikowego jest rozwiązaniem niewystarczającym.  


TagI

badanie


Może Cię zainteresować:

Kamper – zwiększenie mocy, momentu obrotowego Fiat Ducato 2.3 MJ 140 KM nie tylko chip tuning – pakiet Power Economy Performance MyNano

Kamper – zwiększenie mocy, momentu obrotowego Fiat Ducato 2.3 MJ 140 KM nie tylko chip tuning – pakiet Power Economy Performance MyNano

Większy moment obrotowy, elastyczność (silnik wolnossący) Suzuki Ignis 1.2 z pakietem i dodatkami do oleju (silnik i skrzynia biegów)

Większy moment obrotowy, elastyczność (silnik wolnossący) Suzuki Ignis 1.2 z pakietem i dodatkami do oleju (silnik i skrzynia biegów)
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Chcesz być na bieżąco z nowościami?
Zapisz się na newsletter.